DIT BLOG

Dit blog gaat dienen als mijn algemene website.
Ieder jaar word het duurder om een site te onderhouden en daar doe ik er te weinig mee.
Dus ik hoop dat u geniet van mijn knutsels en ik wens u veel plezier

maandag 29 oktober 2018

hallo ik ben er nog

Hallo de laatste tijd was het stl maar ik kan niet meer zo goed zien wordt dagje ouder hihi.Dus ik heb het mini in de kast gezet om te genieten en ben nu met een nieuwe oude liefde bezig urigurumi of te wel dieren en mensen in klein haken. En knuffels natuurlijk.
Eerst had ik lekkere slofjes voor mijn schoondochter en mezelf gehaakt ,
een mooie tas die bijna klaar is, een beer, een varkentje voor mijn schoondochter en nu voor de lol een draak .Net als met de mini gebruik ik geen patronen maar mijn hoofd








groetjes Kitty

2 opmerkingen: