DIT BLOG

Dit blog gaat dienen als mijn algemene website.
Ieder jaar word het duurder om een site te onderhouden en daar doe ik er te weinig mee.
Dus ik hoop dat u geniet van mijn knutsels en ik wens u veel plezier

vrijdag 24 augustus 2018

nieuwe stoel

Na enkele weken weer iets gemaakt een schommelstoel kan er nog niet toe komen om hem te verven weet niet wat ik wil in wit of in donkere beits.Maar de stoel zelf is zover klaar de rommeltjes die je ziet heb ik geschuurd


deze sofa heb ik ook zover gemaakt maar weet ook niet wat ik zal verven wit of gebeitst .Het meeste ben ik aan het borduren .En dat duurt lang want er zitten per cm2 , 15 kleurtjes .Zelfs het blauw bestaat uit meerdere kleuren maar hij wordt schitterend.Nog geen foto die volgd nog. Ben ook met tafelkleed bezig geheel in wit in gewone borduursteken (geen kruisjes)

groetjes Kit

2 opmerkingen: