DIT BLOG

Dit blog gaat dienen als mijn algemene website.
Ieder jaar word het duurder om een site te onderhouden en daar doe ik er te weinig mee.
Dus ik hoop dat u geniet van mijn knutsels en ik wens u veel plezier

vrijdag 15 december 2017

Hallo

ik vind vervelend dat ik zo lang niets gepost heb,maar alles zat beetje tegen met de gezondheid van mijn echtgenoot.Maar heb ondertussen wel geknutseld


swap gemaakt voor vriendin

bezig met een nieuwe rotan stoel

tafelgemaakt voor gekregen swap

koektromel voor de adventskalender waar ik aan mee doe

fruitmand voor de adventskalender

de tafel voor de kalender

en als laatste de melkflessen 

Ik doe mee aan een adventskalnder zols jullie zien het eind resultaat volgt in januari
Zou zeggen fijne feestdagen en een goed nieuw jaar met veel knutselplezier
grotjes Kit


1 opmerking:

  1. Kitty, je hebt dan lang niet gepost, maar je verwend ons nu wel gelijk.
    Mooie miniaturen!
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen