DIT BLOG

Dit blog gaat dienen als mijn algemene website.
Ieder jaar word het duurder om een site te onderhouden en daar doe ik er te weinig mee.
Dus ik hoop dat u geniet van mijn knutsels en ik wens u veel plezier

zondag 31 december 2017

gehaakte stoel en bijzet tafel

Ik heb met behulp van de snijmachine een stoel en bijzet tafel gehaakt Had de foto,s uit boek en internet gehaald Mijn Chinese hulp vertelde dat de bijzettafel nog steeds gebruikt word als kruk of bijzettafel in China.

Heb om een vorm gehaakt om zo mooi mogelijk resultaat te bereiken en denk dat ik er aardig in ben geslaagd Ben in ieder geval erg trots




fijne jaarswisseling en een goed begin van 2018 groetjes Kit

1 opmerking:

  1. Mooi geworden Kitty, ook voor jullie een goed begin van 2018.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen