DIT BLOG

Dit blog gaat dienen als mijn algemene website.
Ieder jaar word het duurder om een site te onderhouden en daar doe ik er te weinig mee.
Dus ik hoop dat u geniet van mijn knutsels en ik wens u veel plezier

zaterdag 22 februari 2020

Cricut maker

Ik heb nu een tijdje de cricut maker en ben er erg blij mee Kan nu ook dikker materiaal snijden.Zoals grijskarton lindenhout en balsa. Dat resulteerd in mooie miniaturen en andere dingen



Maar niet alleen mini ook andere dingen als minialbums in de vorm van een  rugzak

groetjes Kitty

4 opmerkingen:

  1. Los plotter de corte son fantásticos y hacen la vida más creativa.
    Buenos trabajos!!!!
    Besos.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Kitty, fijn dat je nu nog meer mooie dingen kunt maken joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk de ingerichte kast en ken een cricut maker niet maar vind wat je maakt super!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen